booring!

Fördriver tiden med ett test/tagen av irina.<3

Hur bor du: i en 3:a med min mamma,syster & styvpappa
Brukar du komma i tid: nja ibland
Hur lång är du: 1.64 nåt sånt
Kan du laga mat: vissa saker ja men jag e king i köket hahah
Vad jobbar du med/pluggar du: sista året på högstadiet :)
Vad har du på dig just nu: leggings,koralline & bulero
Har du någon fobi: ollonborar,kakerlakor,andar & våldtäcksmän
Hade du en bra kväll igår: jaa faan!
Vilket är ditt senaste inköp: en klänning iågr som jag glömt ladda upp:$
Din favoritdryck på morgonen: oboy elr juice:$
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: jaa
Vad hade du sönder senast: mina leggings
Vem snackade du med senast:mamma
Varm favoritdricka: oboy, i hate kaffe!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten faktiskt
Alkoholhaltig favoritdricka: cider elr ja jag vetnt
När gjorde du senast något riktigt dumt: igår
Saknar du någon just nu: nja faktiskt.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: hålla på hela tiden elr skrika mig i huvet/örat.
Någon jag stör mig på: tröga &blonda måänniskor & störiga killar
Intressen: dansa ibland & typ ba va ut med vänner,RESA!
Senaste person du kramade: lamin i think
Senaste person du ringde: lamin haha
Senaste person som ringde dig: saryas ..
Vad drack du senast: läsk
Vill du ha barn: ja senare ofc :D
Längtar du till din nästa födelsedag: jaa!
Har rakat dina ben någon gång: jaa
Är du sugen på något nu: nej faktiskt nt
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: öhh hatar kaffe
Använder du hudkräm: nej e redan bebismjuk HAAAHAH
Attraheras du av män med skägg: neej
Micro-pop eller poppa själv: poppa
Brukar du baka: jaapp när jag har lust
Röstade du i det senaste valet: nt myndig
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej men ändå okej.
Vilken låt lyssnade du senast på: Adam Lambert - If I Had You på nrj
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: insekter, kooorv, blottare
Har du pengar på mobilen: 66.22 kr
Vilken svordom använder du mest? fan,fucking,smuts
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?min e sönder
Var köper du dina matvaror ifrån? city gross
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? va med :$
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? vadå köpa?åka utomlands diirekt!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?jaapps
När var senast någon stötte på dig? igår
Vad åt du till middag senast? hamburgare igår haahah tjockis
Kan du vissla? ba ibland
Tittade du på tecknat när du var liten? klart, skit roligt
Äger du några popband t-shirts? nej
När flög du senast? förra året ti turkiet
Pratar du några andra språk? kan lite engelska & spanska.
Har du gråtit offentligt? jadå
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? piercing kanske en ti, har ju i naveln! tatuering kanske om några år.
Vad har du med dig in på bion? goodis & dricka
Vad har du för väder? typ cpväder
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? går bara i högstadiet
När sov du senast på golvet? längesen ! haha men någon sov på golvet hos mig iförigår
Vilken är din favorit drink? ventt
Gillar du din boendesituation? ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ 8 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ja ibland
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15
Tror du på liv på andra planeter? jja maybe
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? vetnt ..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ja jag vill :D
Tycker du om att krama folk? jadå
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? megan fox OCH JAG DOOOG AV FLABB HON E VACKRAST OCH JAG E FLUAST GMFÖRT MED HON EHEHE
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? beror på vem de e
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
Är du mörkrädd? n'är jag e ute ja:$
Tre saker du alltid har med dig? nycklar,lur,cigg o vänskan såklart

Kommentarer
Postat av: Anonym

har irina blogg? ge!

2010-08-13 @ 17:28:46
Postat av: Anonym

cooling röker du wooww

2010-08-14 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0