hemma igen!!

hellu folket nu e jag hemma igen :D
jag vet att ni saknat mig:$ haha iaf kom hem vid 9tiden
& gick ut med viktor,lamin,vanessa & steffy & gick hem
vid 10 tiden nu sitter jag o luffar tänkte visa er bilder från
när jag va i göteborg så kolla & njut, bjuder på bilderna ;

lisebergs bovarna fångade en polis ahhaah

jag,mamma & lorre(styvpappa) & de vi vann ballerina & marabou

japps hahah vetnt vajag ska kalla dem men jaa

jag & mamma på liseberg (K) blev skit ful men bjuder

mamma,lorre, jag(va steenad) angelica(moster) & jonas hennes kille

ingången ti liseberg

jag & syster

vi igen hahah mongobild

mamma,jag&syster   JAG VERKLIGEN BJUDER PÅ BILDERNA!! FYFAAN


jag&syster

frukosten på tåget när vi åkte dit hahahah

liseberg åkbanden för två dagar

mamma&syster

jag&syster, vi ville nt vara med men checka in våra kexiga fötter

mickael jackson & hans händer :(<3

jag&syster sover hahah vi orkade nt med varandra:$

soledad,jonas & angelica åker uppskjutet

jag,jonas,angelica,lorre,soledad & mami som fotar

där vi bodde

sista bilden får bli på mig & soledad från idag när vi skulle åka hem

PEACE (Y)


Kommentarer
Postat av: soledad

AMEN TAAAAAAACK FÖR BILDERNA MARISOL :'(:'(

SKITFUUUUUUUUUUUUUUUUULAAAAA!

2010-08-02 @ 23:38:24
Postat av: <3

kolla hon du e rkt sÖt vill inte hÖra dig 1 gång till att du säger att du e ful du e fin innnnnse de gumman <3 love din blogg (K)

2010-08-03 @ 13:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0