JAG ÄLSKAR DIG FÖR-ALL-TID!

tro mina ord elr nt, ingen tvinga dig tro!
meen jag menar det på rkt jag älskar dig så
fucking mkt så de så svårt att beskriva,aldrig
älskat en KILLE så mkt som jag älskar dig asså
så jävla sjukt, jag trodde verkligen seriöst nt att
du betydde SÅÅ mkt för mig men när du väl va
borta från mig såå kände jag hur mkt jag verkligen
behöver dig o älskar dig, de så svårt att gå vidare
hade aldrig tvekat att ta tbx dig, men du vill absolut
inte ha MIG, jag ber ti guud att få kalla dig älskling
igen meen gud verkar nt va på min sida, yo te amo
asså du e det sötaste i mina ögon, jag lovar skulle
gjort allt för att få tbx dig... you mean the world to me..

pössssssssssssss godnaatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

awwww :(

2010-08-27 @ 16:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0