tar en ti lista, jävligt tråkigt!

sommarlovstestet.

Har du druckit tills du spytt? neej men blivit snurrig

Sårat någon?  ja

Förlorat en vän? nej nt förlorat

Kysst en främling? jaaa ( nt mitt fel) hann nt reagera

Suttit vid datan en hel natt? typ

Näckat? va

Solat naken? nej

Fått utegångsförbud? neej men nästan

Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja

Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? nej

Varit i slagsmål? nej

Pussat någon utav samma kön? ja

Sjungit högt på ett berg? nej

Kysst någon i regnet? ja

Kysst någon i skogen ? nej

Brännt dig? ja

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nej

Varit utomlands? nej :(

Gjort ett bra köp? ja

haft skadeglädje? ja

Sovit under bar himmel? neej

Vad kommer du sakna mest? underbara kärleksminnen hahaha

Har du svart ärligt på alla frågor? ja

!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag (L) dina listor, keep going! VI VILL HA FLER haha :)

2010-08-16 @ 15:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0