FELIZ CUMPLEANOS HERMANA(K)

hejsan bloggen :)
& feliz cumpleanos hermana = grattis på födelsedagen syster
eftersom min syster soledad blir 13 år idag hihi stooort grattis
ti henne. iaf sitter här  o har gäster här såklart men luffar i mitt
rum för orkar nt sitta där, iaf ska snart ut med sandra bebis o
sen kmr nog natta o fler, iaf har nt lust oskriva mer.
PUSS AND LOVE U!

miranda
om mina nya piercingar!:
du sa innan på bloggen att du inte gillar maria blow i värnhem att du inte diggar henne o sånt sen när hon kommenterar din bild på fb söt så svarar du henne dsm :S
SVAR: ursäkta mig de finns något som heter"blivit vänner"  född igår hahaha?

my sweetie sis


Kommentarer
Postat av: Anonym

SHET SÅ LIKA :OOOOOOOO

2011-01-01 @ 10:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0