JUULLOOOOOOV!!!!!!!:D:D:D

hejsan bloggeeen :D
sitter här o luffar med musik . skolavslutningen va ändå helt rolig
rkt många som uppträde o sånt och iaf har höjt mig sen åttan jag
hade 20 poäng då o nu har jag 100 poäng så e faktiskt nöjd än så
länge ihih iaf fick osså en biobiljett av min no/matte lärare Etaf för
att jag har kämpat osv hihi, iaf ska nt skriva så mkt mer trorde blir
vara med bästavän natta o essa idag o kanske någon mer ja får se.
iaf pussss & nu e de e JULLOOOV  WIHUUUUUU! :D

mina friends har tjatat att jag nt lägger in nya bilder på mig men jag tkr
nt de, men iaf här har ni lite bilder på mig från idag elr ja MÅNGA hahaah:
enjoy & vissa e flipp .




klänningen fick jag föresten från en kompis Sabrina igår hihi love it!




Kommentarer
Postat av: anna

tredje bilden är sååååååååå fucking söt!!!

2010-12-22 @ 12:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0