happy day :D

hellu the bloggish!
kom nyss hem o ska snart äta senare blir de
ut med natta o resten & ännu senare haha elr
ja i kväll så ska jag&vanessa ut med någon hm
jaa vemdå? haha tror nog de blir en rolig kväll
jag vet att ni e nyfikna men något hemligt kan
jag väl ha någon gång ;)?
iaf nu ska jag ba sitta vid datan lite. hoppas ni
har en lika rolig kväll som jag, puss !

hittade en lite gammal komentar :

anonym om buenos dias:
vart kommer lasmins föräldrar ifrån? efter som han är lite mörkare.
svar: hans mamma e från sverige & pappan från gambia&senegal :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tycker jag med hihi:D

2010-07-01 @ 19:46:01
URL: http://galicarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa bild på lamin, han e hewt!

2010-07-09 @ 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0