solat (K)

hejsan alla bebisar :D
-----------------------
va ska ni göra idag då? själv så har jag nästan precis varit
ute och solat med melissa&samantha. nu så sitter jag här
o dricker vatten o döör av värmee.. iaf ska börja fixa mig
sen ska jag ut med lamin & kanske älskling får se om han
orkar nu hehe, puss så länge!

sandra kristiansson. om tråkigt väder tråkig dag..: ´
BOOOOW sexy kan man inte få ditt nummer :D
hahah rkt jävla fin gummsi!
svar: du har de redan:$ smsa miig hehe, duu e finare älsk!

sandra kristiansson om <3:
jävla sötis!
kan vi inte byta utseende förfan(K)
svar: lägg av :o  du e mkt sötare, bäst du behåller dit utseende!


dagens tråkiga outfit :)haha


Kommentarer
Postat av: sanna

var har du köpt kläderna man brukar skriva de<3

2010-07-16 @ 14:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0