förlåt för dålig uppdatering

- hejsan :)
ska berätta lite om igår. först så va alla här hos
mig asså släktnigar osv sen så gick vi ut o grillade
och senare så gick vi upp ti oss igen o sen vid 1 på
natten så gick jag & felice ( nästkusin) ut lite o så
ja chilla vi ute o sånt asså fyfan så mkt jag flabba
asså man fick nt tyst mig jag lovar hahaha iaf kom
hem vid halv 4 ungefär sen så gick vi o la oss.
IDAG så ahr jag varit ute nästan hela dagen med
felice för hon sov här så vi har varit med lamin,
moha & abdi iaf ska gå o lägga mig nu e så jävla
tröööööööööööööttt! pusshej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bild på lamin och felicie snälla!

2010-06-27 @ 06:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0