bilder från igår/idag!

heeellu däär
rkt trååååååååkigt va typ nyss ute med nättis o snacka
o tog en cigg sen nu sitter jag här o luffar mig väntar
tills sandra kmr hem från entre så ska vi ut o senare
ska jag osså ut med natalie o dom i think, puss !

Melissa hd :P<3 om m som i marisoool!:
Sötaste<3 , var köpte du tröjan ?
SVAR: aww melice  du e sötast;* den e från jc,
men de va längesen jag köpte den så vetnt om den finns kvar!

blder från igår & idag, vissa e flipp men ja de e så jag e (:!





Kommentarer
Postat av: älsklingen

BEBBIIII DU E SÅÅÅ FUCKING FIIN !!!

2010-11-29 @ 17:49:00
Postat av: Anonym

så jävlaaa söt :*

2010-12-10 @ 15:58:50
URL: http://claudiaorellana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0