desperate housewifes

heeejsan hoppsan
varit i stan med mami & syster ändå nästan hela dagen
sen stack vi osså ti eko o så börja de fucking ösregna
så vi stanna där o åt sån taimat rkt gott haha sen gick
hem va hemma vid typ 6 tiden så gick ut lite med lamin
sen stack o träffa amina&sandra o så träffa vi på koraw
& tarek över torra jävlaaar o dom fucking lura miig asså
de va så här dom sa attt jag skulle upp o hämta kanel o
äta en skedd & svälja ALLT så fick jag 100 kr o dom visa
 att dom hade iaf pengar sen så när jag skulle äta det jag
 fick i helaaa huvet o allting jag kunde nt andas de va så torrt
i min mun så ville ba ha 2 liter vatten hahaha så jag klara
nt det såå jag fucking fick nt pengarna daaampa hel mkt HAHAH
asså sheeet ändå ballt men sen gick hem kolla på desperate
housewifes med mami sen nu tråk smsa,

gaaammal bild på mig&sandra iskolan. && KING DEN SOM LÄSER TEXTEN PÖZZZZZ


Kommentarer
Postat av: paula

ja e KING (H)

nej men hahaha så synd om dig:$

2010-11-02 @ 22:21:06
URL: http://paulaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0