hehe ti gullvik !

heejsan :D
har fixat mig nu så ska åka ti gullvik vid 3 tiden o
hälsa på min gamlemormor o där kmr min kusin
felice osså vara så de kmr ändå bli kul ju, sen
vet jag nt alls när jag e hemma men tror jag
kmr stanna där hela dagen.. iaf har nt så mkt o
skriva om nu hehe så ni får ha en bra lördag!

bilder på mig & min outfit idag
blir bara lite av kläderna jag köpte igår
&&& kmr faktiskt nt ihåg priserna hehe
lägger in fler när jag har dom på mig hihi:

outfit svart typ tunika med skärp från newyorker
vit bas linne från hm
leopard leggings från newyorker





pözzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: anna

du är så sööööööööööööööööt :D

2010-11-14 @ 11:39:56
Postat av: M I R A N D A S - C L O S E T ^^

Hej :) idag är det ju fars dag. Vad ska du göra för kul med din pappa? :)

2010-11-14 @ 11:57:11
URL: http://mirandascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0