regnig tråkig söndag

heeejsan folket;*
igår va jag först med min älskling ti typ 6-7 tiden
sen gick jag ut med flickorna & bara tog de lugnt
o har damp för han fuckving lasermannen kan dom
aldrig fånga haaan :@@@.. iaf idag ska jag snart
äta frukost sen fixa mig o gå ut med lamin för han
ska visa mig var sånt dagis ligger nånstans för imorn
ska jag börja praktisera där.. så bullt men de e bara
en vecka sen loov en vecka så jävla härligt. iaf smsa

bilder från igår hade tråååkigt på morgonen :$

jag&systeer;* FLIPP!


& igen skit ful men bjuder, loove;*


Kommentarer
Postat av: soledad

UUUUUUU MARISOL

TA BORT DEN SISTA SERIÖST HAHAHAH:|

2010-10-24 @ 16:58:54
Postat av: aye

Gud vad ni liknar varandra :O

2010-10-25 @ 20:01:50
URL: http://ayeland.devote.se
Postat av: donjetaaaa(H)

ni liknar verkligen varann!

2010-10-26 @ 17:46:03
URL: http://donjeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0