ohh:(

hejjsaaaan!!
vaknade upp med ett leende o trodde att dagen skulle bli
rätt bra faktiskt, stack ti skolan men när jag kom dit märkte
jag att jag fuckiiiiiiing fått min mens ohhhh värsta så va där
nån lektion o tsm med adela som osså hade värsta mensvärken
såg de ut som att vi bad ti gud elr något vi satt mot varandra på
knä för att värken skulle gå bort hahaha. iaf kom hem o tog tablett
o somnade sen vakna o åt lite o gick ut med natalie o essa lite sen
så gick hem igen o vänta på att sabrina skulle svara så stack ut o
snacka med hon o tog en cigg sen gick o möte bästavän o vi satt
o luffa i trappan o flabba ihjäl åt en video vi e cp asså, iaf vi har
bestämt lite planer för imorn hihih låter bäääst fuck the reeest
haahahaha
pözz o kram godnatt!!

INGA BILDER IDAG!!:$


Kommentarer
Postat av: aaaa

vilka planer hihihi

2011-02-18 @ 08:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0