spanska citat

hihih helllu sötnusar har väldigt tråkigt så här kmr lite
spanska citat:

una boca cerrada no entran moscas = i stängd mun kommer inte flugor in

el amor es ciego pero el matrimonio le devuelve la vista = kärleken är blind men äktenskapet ger dig synen tillbaka.

no todo lo que brilla es oro = allt som glitrar är inte guld.

quien mucho abarca, poco aprieta = den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket

dime con quien andas y te dire quién eres = säg mig vem du umgås med och jag berättar hur du är

vivir la vida el mayor tiempo posible =
lev livet så länge du kan

aunque no te haya conocido te echo de menos = även om jag aldrig kände dig så saknar jag dig

buenas noches mis amigos = godnatt mina vänner :* hihihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är den allra allra vackraste tjejen du känner? Kan du visa bild :)

och säg inte, alla är lika vackra ;)

2011-01-20 @ 20:52:33
Postat av: Anonym

det e fan svenska citat, fast du har översatt de på ngn sida HAHAH

2011-11-26 @ 02:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0