vf bryr sig alla om hur alla ser ut? störande..

Anonym om pigg :o?:
Håll dig till sminket :D
svar: vem bad om din åsikt? du behöver nt bry dig att jag har smink elr nt bättre jag
 visar upp mig som jag ser ut än att skämas för hur jag ser ut under sminket, så samma väg tbx hhaaha :)

iaaaaf hejsan bloggen:)

rkt kall daag asså shit varit ute med sabrina natalie
samantha & melissa och ja vi gjorde nt så mkt sen så
gick vi alla hem o nu sitteer jag här e helt död o lite
hungrig hahahah idiot iaf vetnt va jag mer ska säga
ska nog ta nåt äta sen luffa o sen sova, orkar nt va
uppe länge idag alls, men iaf GODNATT&SOVGOTT!!

 bilder på mig från idag :







chao goodbye hejdå (K)


Kommentarer
Postat av: aye

Håller verkligen med dig angående hur man ser ut.. Det är precis så kan ska vara.. visst kan man ha smink o sånt, men man ska aldrig skämmas för sitt utseende!! Hellre våga vara sig själv göra & säga det man vill och tycker är rätt, än att spela någon/något man inte är!

:)<3

2011-01-08 @ 00:08:16
URL: http://ayesworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0