gamla bilder

hade tänkt lägga upp gamla bilder på mig & jag o mina vänner tsm!


natha,marina,jag,carolina & marina(K) då vi dampa på natha HAHA


haaahah sexiiigt ju haha jag & rita(K)

jag&carolina förra året på vintern som ni ser(K)!

jag&lindie typ 07 elr 08 (K)

GGGGGGGGGBSSSSSSSSARNA marina&jag HAHAHAHA förra året(K)

bild från när jag va i göteborg hos mina släktingar:D år 2007 AHAHAH

marina,jag,sussi & lolii förra året(K) minns nt exakt när haha skit kul:D

hahahahahaha jag hemma hos natha skit rolig dag:D hennes kläder!

jag & olivia 2008 hahah gamla bra minnen(K)

jag,olivia,claudia & nuray förra året!lola va osså med då men tyävvr nt på bild hehe<3

samantha & jag, skolavslutningen(K) förra soommareeen

ORRRRRRRRRRKAR NT MER!!


Kommentarer
Postat av: rita oda

hahha shit så gammal bild ja kmr inte ens ihåg att vi tog den bilden

2010-04-24 @ 14:02:53
URL: http://rritaaoda.blogg.se/
Postat av: Carolina

haha så gamla bilder:O

2010-04-25 @ 12:13:09
URL: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0