godmorgon allihopa (K)!

everybody (L) mina listor 

2010's sommartest för tjejer.
Antingen eller
Kjol eller shorts? - Shorts
Linne eller t-shirt? - Linne
Bikini eller baddräkt? - Bikini
Kärlek eller strul? - Kärlek
Fest eller myskväll? - Fest
Dag eller natt? - natt
Sola eller bada? - bada

Sommar frågor:
Gillar du sommaren? - ja!
Vad är det bästa med sommaren? - bada,chilla & mf.
Brukar du sola mycket? - ja men hjälper ju inte
Blir du lätt brun? - neeej:(
Brukar du åka båt?  - nej

Killar:
Ska killar ha långa eller korta badbyxor? - långa
Magrutor eller ölkagge? - magrutor :o


 Blonda boys eller mörkhåriga? - mörkhåriga helst hehe
Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad !
Har du strulat med någon riktigt ful? - ja öhh hahahah
Har du strulat med någon och sedan ångrat det? - ja
Har du strulat med fler än 1? - ja

Kärlek:
När kysste du någon senast? - ehm typ en vecka sen
När sov du bredvid någon av det motsatta könet senast? nt sovit bredvid, men nike sov i mitt rum HAHA
Har du haft ett förhållande som hållt längre än 1 år? - hahaha neej
Gillar du någon nu? -  gilllar ingen.
Har du pojkvän just nu? - nej =(
Har du någon gång varit olyckligt kär? - ja

Vänner:
Har du många vänner? - ja så jag klarar mig!
Vem/vilka är dina närmsta vänner? - samantha,natalie,lamin,melissa osv.
Vem/vilka brukar du umgås mest med? - mina bebisar som jag skrev här uppe.
När senast var du med någon/några? - igårkväll
Brukar du vara med vänner på helgerna? - ja ofc?

Sport:
Går du i någon sport? - nej
Trivs du med den? trög?
Vad är det sämsta med sporten? trög
Vad är det bästa med sporten? men ohh

Har:
Du många vänner inom den sporten? -.
Är det en lagsport eller enskild? -.
Kommer du fortfarande hålla på den den sporten om ett år? AMMEN JAG GÅR NT PÅ NÅGON JÄVLA SPORT!

Random frågor:
Har du en egen data? - ja
Hardu ett träd utanför ditt fönster? - ja
Bor du i villa eller lägenhet? - lägenhet
Äger du ett par rosa skor? - nej
Har du en vit bh? - ja
Anser du att du är smart? - haah neej förfan
Skulle du vilja prova att vara kille för en dag? - ja EN DAG bara
Vad tycker du är det bästa med dig själv? - hehe my happiness HAHAAH
Vad har du för hårfärg? - brunt med blonda&rosa slingor ( ppååå flipp) HAHAHA snear på dom
Vad ska du göra imorgon? - ingen anning
vad har du för ögonfärg? brun/gröna
vad är din riktiga hårfärg? brunt, har aldrig FÄRGAT DET
Var det här testet roligt? - heltokej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0