gooodmorgoon

godmorgon bloggen vaknade här med två filurer o det e
bara jag som e uppe nu dom andra ligger o e trötta hehe
iaf idaf ska jag o natta träffa robertino&abdi hehe its gonna
be fun! iaf puss så länge hör av mig ikväll kanske.


  Aleksandra om du har gjort mig levande död:
omg förlåt om jag frågar men varför har ni gjort slut? :(
shit ni va skitsöta tsm & videon va skitgullig.
finns<3
svar: "han tappade känslor" de va df han gjorde slut.
tack så mkt ,pöss


Anonym
om vi var tre du jag och kärleken. vi är fortfarande tre, jag, sorgen och saknaden:
Vf gjorde ni slut? ni verkade ha de så bra ihop ? :(
svar: han gjorde slut.  ja vi hade de bra i början men sen bråkade vi osv..


gammal bild sen jag praktisera,  saknar FANNY !!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0