segevångsbadet

hejsan på er:D
åkte med sam ti segevångsbadet för vi skulle dit med
klassen o ta oss dit själva, skit tråkigt inga tjejer alls
som badade men asså lixom ville bada idetta vädret?
skit kallt o e frf lite sjuk, iaf så vi alla gick promenad
o då körde jag,jojo,marre & sam smsroulette o för er
som nt vet va de e( ex; jag säger ti sam skriv ti den
9onde kontakten i din lista kyss mig) så måste hon
skriva de o om den personen svarar får hon nt svara
tbx hahaha skit kul va de, iaf kom hem o ba ruttnat
ute med sambebis,salah,ahmed & harun, o sen hem
o duscha o nu bara luffar vetnt om jag ska ut lite får
se iaf pössssssssssssssssss! smsaaaaaaaaaaau


Soledad om om igår & idag (K):
jajamäään de klaaaart man e bäst (H) höhö
haj o havaj vi ses på partaj. pöööösss
svar: höhö ruligt, puss

 
Anonym om om igår & idag (K):
så söt :D <3
svar: tack så mycket!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0