svar på tal

sofie om med flickorna:
 verkar kul!
svar: ja vi hade faktiskt jätte kul tsm

OonlyMusic om med flickorna:
Snygg blogg
checka gärna in min ;)
Hoppas att du gillar låtarna
Kram :)
svar: tack så mycket! ja de ska jag göra, kram!

Cissi om med flickorna:
Hej hej! Allting bra idag? :)
svar: ja bara lite förkyld men annars bra,sj då ?

Anonym om med flickorna:
omg så kort claudia e :S
o förlåt men olivia brukar alltid va fin på bilder, hon kom sten där, bara typ du och hon brevid claudia o hon sista som blev bra, vem e dom två förresten?:)
svar: hon e kort min lille bebis hhaha, olivia e alltid fin!
och tack så mkt tyckte alla blev bra, dom heter vlora(kallas lola) & hon andra paulina

olivia om med flickorna:
HAHHAHHAAHH sån fitta hon smtuset som skrev om mig :O och vadå kort och en S gubbe stick din smuts
svar: men bry dig nt om det olivia, du e ju söt!

Anonym om med flickorna:
Jag tycker att olivia blev snygg ;), alla blev faktiskt lagom snygga :D , marisol vi älskar dig ! (L) . VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR marisol, malmös marisol och bloggens bästa marisol ;=)
svar: ja de tkr jag med, & tack ! aww såå gulligt blir skit glad av sånt:$ pusss på diig söte

Anonym
om med flickorna:
lola ser ut att inte ha sovit på 1 år?
svar: OK? onödig kommentar faktiskt..

Anonym  (Aleksandra) om med flickorna:
asså olivia spänn nt dig fattar du? lek nt sån kändis här att alla ska va rädda från dig.
jag gjorde S gubbe för jag trodde hon va kort har du problem elr? vafan jag säger att du e fin på bilder, va vill du:S ja tkr nt du e fin? e man fitta för att man säger så? HAHA visar bara att du dampar när folk säger att du är ful och att du bryr dig, psss dra din sak, malmös "kändis" HAHA känd som hora annars.
svar: jaaj jag orkar faktiskt nt blanda mig


Fuck You, I won´t do as you tell me! om med flickorna:
Skoj skoj..
svar: vi hade skoj ja, men detta bråkat e nt skoj vet ju nt riktit va du menar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0