entré med sandra!

hejsan bloggen
kom hem för typ en halvtimme sen från entre som jag varit
med sandra, och ja jag shoppa nt så mkt på rean men iaf fick
iaf något litet men e nöjd. iaf så fucking varmt o fullt med folk
där så vi fick gå ut o andas haahah iaf nu väntar jag på att min
mamma ska bli klar med maten så blir de såklart äta sen så
sticker jag ut med sandra hjärtat igen! så hör av mig sen.puss

shoppat:

en mjukis dress
tjocktröjan 199:- rea!
byxa 199:- rea!
bikbok

en kort typ hudfärgad tröja med fika 69:- hm

en härlig brun tröja med prickar ( ser konstig ut på bilden) 199 :- ginatricot.

en söt tshirt från newyorker 99:-

ignorera mig, men mössa 59:- ginatricot ( ser konstig ut på bilden finare in real)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0