espresso house hihi

HEJ PÅ ER MINA SÖTA LÄSARE!
-----------------------------------
glömde tyvärr skriva igår för va ute o sånt kan berätta lite va iskolan sen åkte ti stan
 med min syster o träffade vår pappas kusin Cristian o vi gick in på espresso house o fikade
o snacka lite för vi har nt träffat honom sen jag va 5 år så de e fan 10 år sen, iaf vi satt o
snacka o sånt sen så gick han in i h&m o köpte vars ett presentkort ti mig o min syster i
julklapp fyfaaan va snäll asså, diggar faktiskt min släkt grovt mkt finns ingen bättre än dom
 fan & SNÅLA är det värsta ordet för dom  hihi iaf idag har jag varit iskolan sen bara luffat
 hemma de e fan  10 minus grader ute RKT jävla kalllt dööööööö asså.. ska ta o läsa lite
om kemi nu för ska ha omprov på de imorn så de gäller att jag  klarar det!! iaf har nt så
mkt o säga mer, tänker på min habibi !pözz.
&&&& GRATTIIIS TI LAMIIIN BRUUUUR, 17 ÅR IDAG!!! :D

paaulaa om m som i marisoool!:
grr big mama röv!
svar: klaaart e halv latina va förväntar du dig? HAHA va ironisk.. xD

flippbilder jag tog för en stund sen, peace out!




Kommentarer
Postat av: Martinidunn

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-01-13 @ 08:06:04
URL: http://martinidunn.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0