godkväll(:

godkväll bloggis(: var nyss ute med lamin meli natta & alla dem satt o luffa i statiol o sen i lustan lite, o nu sitter jag här o äter godis o drciker läsk:$ jag vet att ni kokar, iaf jag&samantha ska börja träna på måndag som tex så man går ner i vikt & tränar upp lår/rumpan hahahaha för lixom jag äter inte lite? iaf ska bara smsa o softa här lite nu sen så ska lilla mari sova(A) heheh pösshej & här kmr bilder från idag

hehehe egostyle:$

olivias sesssiga mage hahah lite av de e flipp<3


Kommentarer
Postat av: olivia

HAHAHAHHAHA VEM FAN ÄR ALI MARISOL

2010-02-26 @ 23:02:21
Postat av: svar ti ollis

vetnt hjärtat han du smsa med? hahahahahahahaaha

2010-02-26 @ 23:21:00
Postat av: unbeatablesisz/e&a

hahah aww! på den tredje bilden likna du olivia skitmkt :O skitsöt är du! ullbulles fina mage grrrrr<3

2010-02-26 @ 23:23:37
URL: http://unbeatablesisz.blogg.se/
Postat av: svar ti aldina

haha jag liknar nt olivia ? men iaf tack du e osså skkitsöt ally;* hehe ja ollis mage<3

2010-02-27 @ 00:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0