läs om du vill(: måste få ut de.

som alla vet så älskar jag dig och jag menar det från djupet av mitt hjärta, i mina vänners ögon är du en liten skitunge men för mig e du något stort ochg jag skiter i om du e ett år yngre, jag skulle göra allt för att få tbx dig men jag försöker men de kmr ju aldrig gå, du älskar nt mig jag kan fan nt tvinga dig, jag kan verkligen nt ändra dina känslor& inte mina iheller, vill ändå glömma oss för de hade ändå varit bra så hade jag inte behövt såra mig själv med orden du skrev som du inte menade.. men det går fan inte att glömma dig du finns inom mig hela tiden,du e den enda jag verkligen tänker på rkt mkt, jag vet att det inte är så värst alla har blivit sårade nån gång men det svider in i min själ:( utan dig e jag nt så glad som när jag var med dig, du fick mig att le du lyste upp mina dagar :( jag önska det var en mardröm att de tog slut, jag önska det var vi tills världen gick under, men tyvärr ska det aldrig vara som jag vill=( men nu blev det så, så nu är du bara imina drömmar , asså kärleken för dig e frf lika stor som när vi va tsm, jag vet att vi bara var tsm 1 månad men för mig kändes det som en evighet, asså tror inte du läser detta men du ska veta att jag kämpar för dig varje sekund men du kanske inte märker det, du har blivit skit konstig vet inte vad som har hänt med dig, du är inte den personen jag lärde känna inte den personen som jag va tsm med, men jag älskar dig för du än är, tro mig elr ej men vissa vet verkligen att jag älskar dig, du tog mitt hjärta men du krossa det ist för att behålla det, det var dit val:( du var det vackraste jag hade, som en ögonsten, kan ta nästan all smärta för du finns i mitt hjärta, fäller tårar när jag skriver denna texten jag vet att jag blev sårad och du inte vill ha mig mer, men jag ska kämpa iaf för att du inte ska hata mig? du tryckte ner mig rkt lågt, men ändå stannar jag kvar högst uppe o väntar på dig:'( mitt val, älskar dig verkligen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gråt inte han e inte värd dina tårar gumman det vet du om

2010-02-27 @ 01:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0