svar på tal :)

postat av: ines:
vad tycker du om ines, är hon inte bäst :$? ´du e king :) men jag e bäst hehehe
 kan du spanska ? lite
saknar du ines? jadå missmiss
älskar du ines? volim te hahaha
hur går de med ines? de går toppen 1årnu:$$ gratta?


Postat av: unbeatablesisz/e&a
varför e du såå söt? aw tack, de ni som e söta(K)
vad tycker du e roligast me blogga? vetnt olika saker :)
vem gillar du nu? gillar ingen, ba känslor för mitt ex
älskar du mig? klart ;*
röker du? japp:$
vem är din allra bästa vän, bara en? har nt ba en hahah samantha&marina;*

Postat av: haiie
Va göör du ;)? ingetspec sj ?
vilken kille i almgården tkr du e bra kille =) <3? om du menar som vän så e de många men kärlek vetnt(K)

Postat av:anonym
vilken är din favoritaffär? ginatricot& bikbok:$
tycker du om ditt namn? vetnt de finns typ ingen som heter de så im the one and only(A) ghahaha
vad vill du bli när du blir stor? servitris elr så inom mat:$
har du nångång velat bli modell? neej vf skulle jag det:o va de en komplimang elr vadå? haha
vem är dina bästavänner? samantha&marina <3



Postat av: anonym?
e de sant att samanatha zippar dig för marina? nej vf skulle hon, så omogen du e:)
tycker du om ditt utsende? nej nt så, men vissa saker e väl okej
har du haft sex? man vet aldrig med mig ju? hahahahaha hmm
e du gb? nej men du verkar vara

Postat av:anonym
vad sa hussien när han gjorde slut? han sa att hans känslor började försvinna o sånt o sen han ba de bätrre om vi e vänner nåtsånt ahh jag minns nt =(
vilken skola går du i? höjaskolan
har du varit full? ja
röker du? ja som sagt

Postat av: patricia ;* ???
vem har du varit ihop med under 2010? hussein
vad är det bästa du vet? åka utomlands,festa,vara med vänner & familjen
vem kommer från chile pappa eller mamma? daddy <3
har du linser? dina ögon lyser;*? haha aw nej de har jag inte:$ tack så mycket!;*



& OM DE KMR FLER FRÅGOR SÅ SKRIVER JAG TI DET HÄÄÄR!

Kommentarer
Postat av: olivia

sv: tack så mycket:D

2010-02-28 @ 20:24:10
URL: http://oliviaida.devote.se
Postat av: lisa

förlåt att jag är lite sen med det här men kan du svara på denna frågan ärligt =) , röker du ? P.S , älskar din blogg <3

2010-03-05 @ 00:04:12
Postat av: <3

ja e oxå hel sen men

går du på någon sport

vem gillar du

skulle du kunna förlora din heta röv för dina bästavänner

godis eller frukt

hur många gånger har du varit full

2010-03-06 @ 12:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0