snyft hehe

hellu (K)
kom hem för en stund sen har varit ute med melissa nu på kvällen
för att dom andra gick hem haha så fukcing roligt vi hade jag döör
jag sa en sak så gick hon på det direkt sen så tog det ett tag så sa
jag de igen asså jag ljög om en sak AHAHAH så fukcing blåst den
tjaajen e hahaha:$ iaf snyft för att jag har 10000 myggbätt som jag
river håll på :( iaf puss . smsaa om de e nå

Anonym
om väntar:
har hon blogg
svar: neej tyvärr

Anonym om väntar:
riktigt söt är hon
svar:ja jag vet & hon tackar  

Anonym om väntar:
pratar du flytande chilenska? och förstår du allt dom säger? du liknar en äkta chilenare hehe. puss på dig :)
svar: nej faktsikt nt ska börja lära mig mer så vi kan snacka de hemma, ja jag förstår ändå rätt så mkt. haah ska jag ta de som en komplimang? haha skoja, pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0