svar på tal

Postat av: anna
hur många syskon har du
var kommer du ifrån
puss
svar: 3syskon & jag kmr från sverige&chile, puss

Postat av: anonym
har du ngn gång misshandlat en tjej/slagit en tjej
svar: nej nt så värsta slagiit

Postat av:
förlora du din oskuld med hampus i 6an?
svar: uuu e du skaddad
Postat av:
e du och nelly gallardo kusiner
svar: nej de e min styvpappas systers barn
Postat av:
Var i´nte du och haidar på g förut också?
svar: jo förra året

Postat av: åö
hann du göra nåt me koraw when ni var tsm ?? :D
pussss (K)
svar: nej de va fan när jag va typ 11 år haha, puss !
Postat av:
får du ha kille av dina parents ??
svar: ja av mamma , men min pappa e alltid tveksam

Postat av:
va tkr du om levina mandaric ?
svar: söt (:

Postat av:
e din lilla syster tjock ??
svar: nej verklige nt ;O

Postat av:
du e skit söt :D
svar: tack så mycket <3

Postat av:
har du emot albaner ?
har du vatt tsm me nån alban ??
svar: nej vf skulle jag ha de? och nej de har jag nt.
Postat av: Lova
så himla fint långt hår, :) gör du något speciellt med det ?
Hur gammal är du ?
Är det där din naturliga bruna hårfärg? super snygg.
Vad använder du för mascara ?
Vad är nackdelen med att blogga ?
svar: tack så mycket, nej faktsikt nt plattar ibland de o ibland e de naturligt haha!
jag är 95a & blir 15 i nov
ja det e min naturliga hårfärg & taack
jag använder en mascara som heter double extension ( loreal paris )
nackdelen med att blogga kan ibland vara att man nt gjort så mkt som intresserar läsare.

Postat av: anonym
gillar du hampus hampton ??!?!?!?
du var mycket med marina och samanta förra sommaren, varför inte nu längre?
svar: neej absolut inte!!!!!!! 
ja & de saknar jag, jag har tappat lite kontakt med marina faktiskt men samantha träffar jag.
Postat av: Adriana
Hatar du någon på din skola, och om du gör de .. vem?
svar: ja dom störiga killarna i fd 7an & 8an(vår klass)
Postat av:
vad tycker du om claudia katt, du hängde med henne förut varför inte inte längre? är det för att hon har FÖR mycke rycktor runt malmö ( sverige ) eller hehe, puss
svar: vi har bråkat mkt o sånt o nu snackar vi nt alls så mkt kan se henne någon gång så ibland men går nt ut med hon. jag bryr mig nt om någon har rykte man e med vänner men trivs med vi har  bara tappat kontakt.
Postat av:
hur gammal är din kille
svar: 14(96a)

Postat av:
hur dog din pappa (förlåt om jag frågade dig men ville bara veta, är hellt intresserad, puss
svar: jag tror nog du förväxlat mig med någon. min pappa har INTE dött? iaf puss..

Postat av:
vilket område bor di på
svar: malmö/almgården

Postat av: aaa
vart hänger du mest, eller vad hängde du innan (:
svar: min gård,stan elr nåt sånt

Postat av:
vad tycker du om maria blow i värnhem, har hört att hon suger mycket och att hon ger folk osså...vill veta vad du tycker om henne och btw, känner du henne gumms
svar: för de första vem e du ? och jag har hört om henne & har bråkat med hon diggar nt hennes sätt mot min kompis asså rkt kaxig bitchh...... jag ba typ vet vem de e ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0