häärligt väder :D

hejsan bloggisar :D
vaknade vid halv 12 o så gick jag ba upp o åt o tog på mig bikni så blev de ner
ti gräset o  sola med vanessa&natalie rkkt sköönt och så jävla härligt vädeer
 hoppas nu det håller så! iaf gick upp o åt kebab hahah jävla tjuggis o nu sitter
jag här o luffar väntar på att natalie o dom ska smsa så ska vi ut igen, man vill
fan nt va inne i detta vädret! iaf skriver mer i kväll om jag orkar & hinner &&
FÖRLÅT FÖR DE BLEV LITE LÅNGTRÅKIGT INLÄGG NU , puss!

petra om onsdaaug:
så jävla sööööööööt marisol !
svar: tack men nej va osminkad ;/ du e gumman!

Emma om chile-honduras:
Snälla fortsätt skriva! Jag gillar din blogg! Sluta inte skriva;/.. Kram...!
svar: ja okej de ska jag göra(: & tack så mycket sluta nt läsa!kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0