om igår (K)

hann inte skriva igår för jag kom hem vid 1 på natten
så ska berätta lite om min dag, den började skit bra
vi tjejer melissa,samantha & vanessa va hemma hos
natalie älskling eftersom hon tog studenten igår o de
va trevligt hos henne ,och sen åt vi osså där o senare
gick vi ut så stannade natalie hemma. så vi gick ut ti
parken o satt oss och firade melissa(K) senare så blev
det fuckt up dag, hoppas allt e bra idag!=/ jaja annars
va dagen rkt lyckad och rkt roligt:D
bilder:

uuu mitt hår va kaos, men iaf jag & melissa the b-day kid!

natalie där bak, melissa & jag!(va tvungen ta bort min mage)

vanessa och melissa<3

natalies morbrors barn emilia o sen melissa <3

emilia med natalies stundentmössa<3

melissa, emilia & natalies kusin emelie <3

vanessa <3

finaste tjejerna! vanessa,natalie & melissa <3

jag som plattar håret haha

sist men nt minst,vackraste natalie <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

har vanessa,nathalie elr melissa blogg?

2010-06-05 @ 12:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0