huvevärk.

kom hem för ca 50 min sen o nu sitter jag o äter cornflakes
& mackor:$ jag ska säkert ut om en liten stund, kanske med
sam elr lamin ;* mår ändå rätt bra idag bara lite huvevärk=/
iaf hoppas allt e bra med er:D ssmsa!pöss

postad av : anonym?
du har ju redan tattoerat dina älsklingar först på handen och benet ;)?
för de första så har jag har nt tattuerat(stavning:$) mig ?och för de andra vadå "älsklingar"? skulle aldrig kunna tattuera någon killes namn, och om du menar ngt så säg de ist för du verkat snea på livet elr något? orka med såna idiotiska frågor:o! och fattar nt var du fått de ifrån ? vf skulle jag tattuera mig när jag nt ens får och exakt på handen&benet? konstigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0