INGEN!

ingen asså INGEN e 100% äktavän de finns fan bara falska kvar
men ja kom tbx sen när ni behöver mig elr börjat tänka om man
vet ju aldrig:) iaf jag lämnar allt som hänt o allt bakom mig från
o med nu e jag en helt annan person jag skiteri vadfolk säger om
mig snacka skit reta mig elr vad ni vill jag kmr stärka mitt själv-
förtroende så högt nu! (: kanske nt kmr vara så stark inom mig
men ska nt visa att jag e svag iheller, tänker nt ta skit för då kmr
jag ge skit tbx:) leva min egen värld nu göra de jag vill göra o skita
i det jag nt behöver!


Kommentarer
Postat av: Carolina

dig kunde man kalla äkta vän innan, när vi umgicks nästan varje dag.

2010-04-01 @ 22:19:23
URL: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0