kvällen/svar på tal

shusan varit hemma typ en halvtimme nu va ute med lamin & matte
och sen gick vi upp ti melissa för att hämta min ögonpenna o sen
gick jag hem, sitter här och funderar på livet HAAHHA yey men ska
snart ta mig nåt att äta:$ hahaha iaf hajdå pöss.

svar på tal
postad av: anonym

vad hände det inläget (igår)? 
mina vänner blev rånade & slaggna! vill egentligen nt skriva de här era nyfikna jävlar:D haha

Postat av: anamaria?
hur mycke äter du om dagen?
jag äter ca 4 gr om dagen & sen oftast godis,chips elr choklad osså:)
du verkar vara sjukt smal för hur mycke du äter?
 
jag e nt så smal på magen som alla tror haha har osså lite fet:) men ja jag äter faktiskt mkt:$
hur många syskon har du?
3 st,  en halv lillasyster& halvlillebror & en hel syster:)
vem e dina bästa vänner?
samantha&marina e mina bästavänner, men de finns osså näravänner som t.ex sara & claudia!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0