rulig dag med flickzen

shusan hoppsan:D sitter här o äter kakor mums va gott:$ haha
vilken tjockis jag har varit:o japp jag har ätit övermkt idag ja ni
kanske nt undrar men vill ändå säga de.. iaf ska berätta ltie om
min ruliga dag med flickzen :D ja som ni vet så vänta jag på min
mamma 100 år för att få pengar o sen stack jag ut med sam&adela
o vi möte samar vid ramels så gick vi o åt kebab :D haha rkt puligt 
ja sne så gick vi in i citygross & handlade kladdkaka med grädde 
hahaha jag vet jag vet:$ haha stack ti ett garage & satt o åt de japp
jävla luffare jaja orkar nt berätta mer men stack sen ti alm o va
ute med dom andra;* jaja smsa pösshej här kmr bilderna:D
 
mari ade & sam hahah<3

marisolsamarsamantha<3

the kladdkauka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0