vilken dag..

gick ut med steff & mohamed i anke o sen kom osså viktor
lamin & emma, o precis när vi snacka om en sak så hände
de osså:S asså fucking bögar så fucking skämiga ohh asså
vill döda er :@@@@ smutsar.  iaf kom hem o va helt borta
asså jag svimma typ allt blev svart för räddslan & för jag
sprang förlivet och nu menar jag FÖRLIVET! iaf sen va de
typ över.. men sen gick jag ut igen med viktor&emma och
jag dog av flabb asså shet HAAHAHAH jag brände sånt
spindelnätt innep å dagiset vid sån luftsak sen de började
brinna HAHAAHAH sen viktor blev rkt rädd jag dog av flabb
asså de gick nästan in i dagiset o de kom sån glödd HAHA:$
iaf sitter här nu med godis sorry för historian:) smsa. pöss.
 bbjuder på två egobilder:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0