klippt mig=/

- shusan :) vaknade vid 10 idag skulle va vid frisören
vid 12 o ja nu har jag klippt mig o de blev helt kort:(:(
ohh gee mig löshår elr nåt.. iaf ska snart gå o köpa mat
i kiosken för min mamma ska ut så ska va hemma med
syrran själv i några timmar(K) hehe nice, iaf e de nåt så
smsa pösshej!

Anonym
om sista dagen på prao sen stan:
rkt fint
svar; tack så mycket :)!

sandra om bilden säger allt
du borde stått; världens sötaste marisol(A)
rkt vacker e du gumman <3
svar: nej äslkling, du e vacker<3

här e bilder på mig som jag tog nyss(K) man kanske nt ser så o bra o igga mitt ansikte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå sandra ? :S

de va nt sandra om skrev de ens :S

2010-05-29 @ 20:56:01
Postat av: Anonym

som*

2010-05-29 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0