sista dagen på prao sen stan

shusan:) orkade nt skrivai går på kvällen men iaf snacka i lur
typ hela natten med massa olika haha och va ju ute med sandra
älskling som jag sa o vi snacka om exakt allt!:D jaja iaf idag så
va de sista dagen på prao så jävla glad men jag o marina dampa
för vi fick en present o de va att vi kunde komma dit på kaffeskola??
ehm öhh aldrig livet hahahaha, iaf sen stack ti stan med mamma o
syster o handlade o sen åt på restaurang(K) puss smsa! här e kläderna:

en typ tshirt klänning som jag ska ha på avslutningen:D den ser helt skabb ut
på bilden o ignorera min mage hehe iaf den e finare in real§

två par blåa & rosa spetstrosor

mascara,ögonfransböjare,ögonpenna & brunkräm && DEN E NT SÅ MÖRK SOM DEN SER UT!
+ att jag köpte öronhängen, två par leggings i beiga elr hur de stavas o vanliga svarta:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

rkt fint

2010-05-29 @ 14:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0