klippt mig

heeejsan :)
sov hos bästavän igår ti idag o de va rkkt roliigt
va ute med allihopa först här i alm sen åkte vi
bussen med bandi & abdi o sen ba chilla jag &
bästavän hos henne o idaag vakna vi tidigt för
jag skulle ti möllan o klippa mig så sam följde
såklart med mig dit o jag klippte topparna o
min lugg oo jag tkr de e så fucking jävla kort
HATAR DE:( o sen gick jag o träffa min älskliiing
o vi hade ändå helt kul. o har varit nere hos min
 mormor nyss o ätit mat o tårta o allt för morfar fyller
år o innan va jag lamin & melissa här hemma o
kolla på HITTA NEMO hahaha så jävla längesen
ooo jaa vi e barnsliga juu :$. . iaf puss.
bilder från skoolan igår & egobilder från idag:

jag & sam bästavän i skolan

& vi igen :D
 
&&& igeen,  SaMari

ego bild från idag hos bästavän

&&& igeeen ( innan jag klippt mig )

& hemma, när jag hade klippt mig

mitt gölliga marsvin som jag har hos min mormoor hehe jaa de visste ni nt

&& jaag idag när jag hade klippt mig, skulle träffa beeebiiisen

puss godnatt.


Kommentarer
Postat av: Amundnelly

I really enjoyed my visit. A great site

2012-01-23 @ 11:54:18
URL: http://amundnelly.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0