riktig huvevärk!!!

hejsaaan bloggen!
kvällen blev faktiskt rätt lyckad igår iaf först!
jag,bästavän,natalie & melissa stack hem ti zäta vid
gulahöja ungefär vid 6 tiden o där drack vi osv senare
kmr jag lixom nt ihåg allt men vi stack utåt o sen mot
alm o träffade på lamin eldar emma & robin o så bara
luffade vi inne på dagiset, vid halv 10 tiden stack jag &
natalie hem men jag kunde först nt sova för mitt huve
RIKTIGT snurrade, o vid typ 10 somna jag o vaknade
vid 1 somnade om vakna 4 o va vaken ti tjugo i 7 &
sen tio i 7 försökte somna om men sov 10 min o sen
vaknade med att jag fick näseblod o de va inte lite så
utan en hel flood fiick rkt damp så kl hann blev halv 8
o sen somnade om halv 9 igen & vaknde 10 o ja inget
mer någon som kan förstå vilken natt jag hafT && nu
har jag riktig huvevärk fyyfan. iaf puss

BILDER FRÅN IGÅR :D skitfula bilder på mig, men ignorera!!!:


melissa älskling

jag &bästavän, jaaag bleeev STEEENAD men bjuder!!

melissa & natalie <3

jag&bästavän igen, bjuuuder!

jag& natalie hjärtat

jag & natalie igen <3

melissa & samantha <3

& zääta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0