blivit jätte dålig.

hejsan bloggen.
jag vet jag har blivit jätte dålig på att uppdatera
min blogg har blivit över tråkig. iaf va nyss ute
med nattalita o snacka o nu ska jag ba chilla lite
sen blir de väl ut igen, ville ba säga att mitt liv
har lixom börjat om på nytt mår ändå helt bra
nu har någon i mitt hjärta osv heheheheh jaa
förutom ENSAK men fuck de, iaf ska bli bättre
om jag nu orkar o har tid, e mest ute o ja jag
pluggar osså, lixom 9aaan förfasen!pöss

BILDERNA FRÅN MARINA.K'S FEST:

jojan,jag,marinag,jojo,samantha & karolina

jag,samantha,jojo,jojan,marinag & nicole

pizza hahahaah

några killar sen nemir & jag haha helt packaad jaapp

rkkt rolig kväll, tack marina & alla, love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0