tack för igår alla, skit kul (K)

godmorgon ;*
helt konstig dagi går HAHAHAAH iaf jag sam marina
karo louise jojo jojan nicole & natha kom hem ti marre
o åt pizza osånt fira henne o ja blev lite snurrig hahaha
sen gick vi ut ti skolan o där va skti många killar som
vi knr o där va osså carolina&rita så va vi där typ resten
av hela kvällen, rkkkkt roliiiigt!!!!!! asså jag har lixom
verkligen skämt ut mig framför alla haahahah så sjukt
men när man heter marisol o e borta så vågar man allt
HAAHAHAH iaf sen gick jag sam&carolina samma håll
hem o snacka sen gick hem o sov dir HAAH & min mama
märkte på mig hahahaha sen hon flabba trodde jag skulle
dö den sekunden, iaf bilderna lägger jag in när natha o dom
skickat dom. pössss love er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0