a la fiesta!

hahahha hejsan på er:)
sjukaste natten på länge haha, gick ti en kompis fest ju som jag sa
och där hade vi faktsikt rkt roligt, men blev väldigt borta så snacka
om att jag e klumpig o skämig då hahaha ramla fan på mattan i
köket HAHAHA, iaf jag o bästavän skulle sova där men så blev de nt
så vi gick vid 4 på natten ti persborg för ingen buss gick, så vi stack
hem ti två kompisar o skulle typ sova där men jag kunde nt ens sova
en ända minut fast att jag va så trött, så jag la uppe o snacka haha
men samantha snackade nt nääe vi ska nt ens ta upp de hihih aw min
gullunge, iaf sen gick därifrån vid typ halv 8 på morgonen o sen skulle
se om någon affär va öppen ooch jaa de va en, så vi köpte bullar o
nöttkräm o satt o åt det i det kalla vädret hihi iaf sen åkte vi ti möllan
o köpte cigg o där va en störig "italiano" som följde efter oss, sen så
åkte vi hem ti mig va hemma vid halv 10 o vi däcka direkt o sov ti 3
tiden, o nu nyss ätit o nu chillar vi. får se va vi hittar på inatt;)
pözzhej!!

kiiing den som läser allt :d  rkt rolig natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0