Alla Hjärtans Dag! (L)

hej på er sötnusar & glad alla hjärtans dag :)

va skola för mig ti halv 4 idag o gjorde nationella hörförståelse muntligt
i grupp med andra, tyckte faktiskt de gick rkt bra ! iaf kom hem från
skolan o väntade på min älskling o ja jag gav honom present o han gav
osså ti mig, köpte sån typ mjukt hjärta elr hur manska förklara där de står
"världens bästa kille" o sån kort oså,  &&& han gav mig ett såå fint halsband
med ett hjärta blev rkt glaaad awwi love u sötiiis. sen vid 7 tiden stack han
hem o då gick jag ut med bästavän o ja vi hade ändå rkt roligt, o vi snackar
om planer för helgen o lovet lååter som om de kmr bli rkt bääst!

iaf pözz o hej!

halsbandet jag fick av miiin älskliiing

meee lite drogade ögon

ännu en egobild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0