ångeeest .... längtar ti lovet!!=(

hola mis amigos :)!

tänkte först berätta att har jäävligt mkt ångeest känner hur
nervösiteten börjar komma i magen just nu.. eftersom vi har
nationella uppsats på svenska imorn ohhh im going to dieee
jag hatar att skriva uppsatser särskilt när man säkert kmr få
något jätte svårt.. ohhhh!!! längtar ti lovet rkt mkt just nu för
att få slippa dem hära jobbiga veckorna ..
iaf idag har skolan varit helt vanlig o så och sen när jag kom
hem chillade jag ba lite vid datan o gick ut med sabrina lite
sen vid typ 5 tiden kom älskling hem ti mig så va vi typ ti halv
7 och efter de åt jag o sen stack utåt med samantha lamin o
natalie och ja inte så mkt mer..
nu måste jag ta reda på hur man skriver
insändare,repotage & debattartikel för man vet aldrig om de kmr imorn :(
PÖZZZZZZZZZ!!! och lycka ti alla 9or som osså ska göra nationella.


ego bild

love to you bestfriend.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0