i hope you die young :)!

hejsan svejsan på dejsan! :D

kan börja med att har lite damp från skolan idag på en viss person elr
ja också vår biträdande rektooor sån tjatig.. iaf så gick soprovet ändå
ganska så bra satt o övade hundra år hemma igår för att få in alla länder
o sånt i huvet för de var ju första världkriget det handlade om.. iaf så har
jag väldigt tråkigt just nu så ska väl snart, ut o ta en cigg med samantha
o snacka lite,vi behöver verkligen snacka, nån av oss har alltid något att
säga när den andra nt varit iskolan hihi !!
mitt motto idag : I HOPE YOU DIE YOUNG! haha nt så snällt iknow iknow..

egobilder från igår&idag haha jag hoppas ni nt tjatar på mig mer
senare för tkr jag lagt upp tillräckligt med bilder ..






besitos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0