:) ingen rubrik

gooodeeekvälleee på er!

nationella provet gick ändå rätt bra tkr jag, de va nt så svårt som
jag trodde det skulle vara. iaf det var 80 min o ja sen efter de fkn
vanliga lektioner rkt fattiigt.. iaf på vår sista lektion som var slöjd
hade jag o adela rkkkkt rkt roligt inne på fb ooomg tror nog aldrig
jag flabbat så mkt i skolan haha, iaf sitter här o har lite lite dåligt
humör som börjar krypa fram inget som stört mig elr så men ja
alla har sina dåliga dagar ;)



hittade föresten en gammal klänning i min garderob
så tog foto lite, det är en sööt rosa sommarklänning!





mitt öga blev lite fuckt på denna sista bilden men bjuder hehe

pözzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0