jojans fest & igår !

hejsan bloggeeen
i fredags va jag bästavän o adela på jojans fest o där va ju oxå
alla andra flickor osså, de börja med att vi åt o så sen blev de mkt
dans osv de va ändå än rkt rolig kväll förutom att bästavän både
väldigt dååligt.. iaf jag o bästavän stack hem ti mig vid halv 12 tiden
så direkt när vi kom hem så däckade hehe, iaf igår tog vi de lugnt
på morgonen chillade så sen fixa oss drog ut lite o senare på kvällen
gick vi hem ti en tjej som heter rebecca o hon hade liten fest där uppe
och där satt vi o snacka o flabba ihjäl oss, sen stack vi vid 11 tiden o
då stack vi mot lokalen vid min trapp där en tjej som typ alla i alm knr
som heter madde o då va de jag bästavän sandra sarah lamin o dani
sen gick jag o sandra ner lite, men sen blev de massor med bråk o sånt
så jag stack hem ist.
hehehe tyvärr inga bilder från festerna
men här kmr hela albumet med bilder på mig o sääm bästavän:
ENJOOY













min söta tröja på mig & min älskling hahha


fler bilder kmr senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0