nationella prov imorn.......

hejsan bloggen!
samantha skulle sova hos mig iföirgår men ja de blev tyvärr
nt av för hon fick åka in på sjukhus för hennes revben svullnade
upp :( men som tur så va de inget allvarligt, men de förstörde
vår kväll ohhh...jag som hade känsla på att de skulle va en rolig
dag, iaf igår va vi ute med friends osv haha och nu sitter jag här
o äter kom typ nyss hem från skolan för vi fick brandalarm haha
och ja imorn e de nationella prov got to be kidding ohhh
iaf skriver nog mer sen elr imorn.
pözz


Anonym  (ana) om nyss duschat..:
haha sötis:*
jag såg precis din blogg är 1 år :)
du skapa den feb 2010 & nu är det feb 2011 hehe
SVAR: aw :*  ja den 22 februari är det ett år hihi va bra att du påminde mig
ska se om jag ska göra ett extra bra inlägg då ;) hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0