sluta snacka skit förhelvete

hellu bebuuuusar
sitter här o väntar på att maten ska bli klar,  skolan va kaos idag
mkt slagge o sånt bland folk hahah iaf sen ska jag dra ut med min
älskade samanthiiis,  o senare ska jag osså börja med so uppsats
som ska bli klar ti efter lovet så de e ingen stress lixom, iaf har nt
så mkt o säga mer bara att KAN NT FOLK SLUTA SNACKA SKIT
FÖRHELVETE, ena dagen leker dom nära vän nästa dag snear o
snackar bakom ryggen, asså dagens folk höhö ..
PÖZZ!


Anonym
om vinter = suuuger!:
varför fixar du inte tandställning? du hade varit jätte fin då:D
svar: vetnt rkt hur jag ska ta denna kommentaren? men iaf jag har väntat 5 år
på tandställningen så de e nt ba såå att jag kan fixa på 1 min, jag vill ju själv
ha? jag har ju själv komplex för mina tänder så behöver inga andra som påperkar
någonting, har faktiskt en spegel själv! och tack ändå tror jag.. rätt nöjd med de andra ;)

tre bilder från nyss:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0