entre hihi :*

hejsan bloggen :)
kom hem för typ halvtimme sen,  varit på entre med min syster,
mina två fastrar, farmor o några av mina kusiner, vi gick först runt i
affärer o då fick jag o min syster vars en tröja av vår farmor sedan
fick vi osså vilket smycke vi ville, så jag tog ett halsband hihi iaf sen
fikade vi elr ja vi åt på burger king o satt o snacka om allt möjligt, de
va rkt jävla längesen jag träffa dem så de va fatksikt roligt hihi :D
iaf nu ska jag nog nt göra så mkt, har lite damp på min lur eftersom att
jag kan nt smsa & kan nt ta emot sms iheller rkt cp, får försöka fixa det..
pusssss!

bilder tagna nyss:

tröjan & halsbandet hihi



fliiiiiiiiiiiipppppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0